طراحی خط تولید لبنیات بر مبنای مشخصات محصولات نهایی تولیدی انجام پذیرفته و عملکرد تجهیزات بکار رفته در خط تولید نیز همیشه بر مبنای استانداردهای رسمی بین المللی تعریف می گردد. و در کنار آن ایمنی و بهداشت نیز به عنوان جزئی لاینفکی از خطوط تولید مدرن و پیشرفته تعریف می شود.

افتخار ما ارتباط مداوم و مستمر با مشتریان بوده ، زیرا به این اصل اعتقاد داریم که رضایت مشتریان تضمین کننده بازار و تجارت ما در عرصه داخلی و بین المللی است.
بیشترین تقاضای مشتریان در زمینه : توسعه ظرفیت تولید، بروز رسانی خطوط تولید یا سرمایه گذاری در فرایند های تولیدی جدید می باشد.

تمام طراحی های خط تولید لبنیات به شدت استانداردهای بهداشتی را رعایت نموده و لذا تمام سطوحی که در تماس با محصول قرار دارند از جنس استنلس استیل یا از متریال های دیگری که مطابق با استانداردهای بین المللی مورد پذیرش می باشند، استفاده می شود.

اتصالات مورد استفاده در طراحی خط تولید از قبیل زانوها، لوله ها ، شیرها و غیره بگونه ای تعیین می گردند تا از بروز کاویتاسیون در حین جریان محصول بطور کامل جلوگیری شود.

در نهایت کارخانه خط تولید لبنیات به سیستم CIP تجهیز می گردد تا به تولید کنندگان در تولید محصولی بهداشتی با در نظر گرفتن تمام معیارهای مورد نیاز صنایع غذایی را تامین نماید.
عملیات هایی که روی شیر انجام می پذیرند شامل دریافت ، خنک سازی ، ذخیره سازی ، جداسازی ، پاستوریزاسیون و غیره بوده و تمام راهکارهای مورد نیاز مشتریان در تامین ماشین آلات ارائه می شود که می تواند بصورت خط تولید یکپارچه به هم پیوسته و تمام اتوماتیک و قابل کنترل باشد یا بصورت سیستم های نیمه اتوماتیک و دستی انجام پذیرند.

و این شامل تمام محصولات تولید کارخانه لبنیات از قبیل: شیر پاستوریزه، خامه ، تولید ماست، دوغ ، انواع پنیر،

و بسته بندی محصولات ذکر شده باشد.

و در نهایت تمام تلاش این مجموعه در جهت دستیابی مشتریان به محصولی با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازارهای داخلی و صادرات بوده و می توان گفت که کیفیت ثابت برای هر کدام از محصولات رافع این نیاز مشتریان می باشد.